You+Nissan
YOU+NISSAN
Witamy w świecie innowacji i usług oferowanych przez markę Nissan! W niniejszym dokumencie zebraliśmy informacje o tym, czego możesz od nas oczekiwać jako właściciel pojazdu marki Nissan. Przykładamy ogromną wagę do tego, by otoczyć wszystkich naszych klientów jak największą troską i zapewnić im dostęp do wszelkich usług.
Co obiecujemy? Zależy nam, aby zarówno prowadzenie samochodu, jak i jego serwisowanie było dla właściciela Nissana przyjemnym doświadczeniem. Świadczymy usługi według prostych zasad, wygodnie i oczywiście w przystępnej cenie.
W ramach YOU+NISSAN oferujemy OBIETNICĘ NISSANA oraz PROGRAM LOJALNOŚCIOWY YOU+NISSAN, dzięki któremu otrzymujesz liczne upusty oraz dodatkowe korzyści. Odkryj świat właścicieli pojazdów marki Nissan!
OBIETNICA NISSANA
BEZPŁATNY SAMOCHÓD ZASTĘPCZY
Obiecujemy, że podczas każdej wizyty serwisowej dealer Nissana zaoferuje Ci dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązanie pozwalające na zachowanie mobilności. W przypadku wizyt serwisowych umówionych z wyprzedzeniem zapewnimy Ci możliwość bezpłatnego korzystania z pojazdu zastępczego, aż do zakończenia naprawy. W wybranych placówkach dealerskich i punktach serwisowych dysponujemy nawet samochodami z napędem elektrycznym. Jeżeli nie potrzebujesz samochodu zastępczego, dealer Nissana zaoferuje inne rozwiązanie transportowe.
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ W NAJLEPSZEJ CENIE
Obiecujemy, że Twoim Nissanem zajmą się doświadczeni i posiadający wysokie kwalifikacje pracownicy, którzy korzystają wyłącznie z oryginalnych części zamiennych Nissan. Zapewniamy najlepszy stosunek jakości do ceny. Dealer Nissana dostosuje cenę usługi do poziomu obowiązującego w promieniu 10 kilometrów od jego siedziby.
BEZTERMINOWA POMOC DROGOWA NISSAN ASSISTANCE
Obiecujemy otoczyć Cię opieką przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, zapewniając możliwość kontynuowania podróży. Jeżeli zdarzy się coś nieoczekiwanego, gwarantujemy całodobową dostępność usługi Nissan Assistance, bez względu na wiek Twojego Nissana. Nissan Assistance zapewnia spokojną głowę w podróży: w razie awarii samochodu, problemów z paliwem, zgubienia kluczyków, uszkodzenia opony lub udziału w wypadku pozostajemy do Twojej dyspozycji, w każdym miejscu i o każdej porze. W większości przypadków mechanicy Nissan Assistance są w stanie naprawić samochód na miejscu, umożliwiając Ci kontynuowanie podróży bez większych zakłóceń. Jeżeli wymagane są poważniejsze naprawy, samochód zostanie odholowany do najbliższej placówki dealerskiej Nissana. Jeżeli usunięcie usterki nie jest możliwe w dniu wystąpienia awarii, lub jeżeli dotrzesz do placówki dealerskiej poza godzinami jej pracy, możesz wybrać jedno z 4 rozwiązań:
- Kontynuowanie podróży: mniej więcej co drugą awarię można usunąć na poczekaniu. Jeżeli nie udało się naprawić samochodu od razu, pokryjemy koszty podróży taksówką, pociągiem, statkiem lub samolotem — zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów.
- Nasz samochód zastępczy umożliwi Ci kontynuowanie podróży. Możesz śmiało polegać na zespole Nissan Assistance! Na życzenie możemy udostępnić samochód zastępczy na okres 3 dni.
- Odprowadzenie pojazdu. Jeżeli naprawa pojazdu miałaby potrwać dłużej niż 3 dni robocze lub nie mógłbyś z niego korzystać przez ten czas, personel Nissan Assistance zajmie się odprowadzeniem Twojego samochodu do placówki dealerskiej, z której usług zwykle korzystasz.
- Pokryjemy koszty zakwaterowania. Jeżeli zdecydujesz się oczekiwać na zakończenie naprawy, która ma potrwać kilka dni, zostaniesz zakwaterowany — wraz ze swoimi pasażerami — w trzygwiazdkowym hotelu, na maksymalnie 3 doby.
BEZPŁATNA KONTROLA STANU POJAZDU
Obiecujemy, że przed wykonaniem jakichkolwiek prac dealer Nissana przeprowadzi bezpłatną kontrolę stanu technicznego Twojego pojazdu. Dzięki temu dowiesz się dokładnie, jakie naprawy należy wykonać i jaki będzie ich koszt. Nie obawiaj się żadnych niespodzianek! Kwota faktury za części i robociznę nie przekroczy zaakceptowanego przez Ciebie kosztorysu. Za czynności wykonane bez Twojej zgody nie zostaniesz obciążony fakturą.